ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

سوژه های اساسی

خوب چی بگم؟؟؟؟

آدم گاهی اوقات برای بعضی از چیزا حرف کم میاره .....

خودتون ببینین بگین

نوش جانت گلم.......



چقدر زحمت کشیده.........پس از 5 تررررررررم؟؟؟؟



الآن یعنی اگر دو نفر باهم بیان اینجا هیچ کدومشون همو نمیبینن؟؟؟حالا اگر یه مونث بو یه مذکر چی؟؟؟؟؟؟؟؟


به توصیه های روی تابلوها توجه نمایید......


بچه ها بقیش تو عکس نیفتاد دیگه ببخشید....

نظرات 3 + ارسال نظر
messi چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:17

تو کی هستی یکم خودتو برام معرفی کن

بنده همون emma هستم خوبی مسی جون؟؟؟؟؟؟؟

الیا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:16

اخی بمیرم یکی به این بچه بگه کثیفه نخور
واقعا بلا نسبت چقدر بعضی ها بیشعورن

من بیشعورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونوقت چرا؟؟؟؟

الیا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 http://notes-of-ourhaunt.blogsky.com

تو نه که اون بیشعوری که ازش عکس گرفته مادو پدر بی مسئولیتش
نه به مامان من که نذاشت مهمونی بیام نه به مامان بابای این بچه اخی بمیرم الهی
من مهمونی موخوام

جات خالی بود ایشالله تابستون همتون خونه من دعوتین.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد