ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

یک مشت روانی

یک زوج جوان برای اثبات عشق خود را زیر 1 میلیون زنبور مدفون کردند. این زوج شجاع ثابت کردند که عشق گاهی خطرناک است. آنها برای اثبات وحدت و یکی بودنشان خود را زیر 1 میلیون زنبور پنهان کردند.
این مرد چینی یک زنبور دار است و همسرش را متقاعد کرد که برای اثبات عشقشان به زندگی مشترک خود را در پوششی از زنبور های عسل قرار دهند و این زن هم حرف شوهر خود را پذیرفت. وزن این زنبورها 96.5 کیلوگرم بود. این مرد میگوید: من نسبت به زنبورها آشنایی دارم و نیش آنها در من اثر نمی گذارد. 



 وی میگوید یک بار توسط 400 زنبور گزیده شده است اما برایش اتفاقی پیش نیامده است و این در حالی است که اگر این اتفاق برای یک فرد عادی رخ دهد حتما خواهد مرد. آنها در حالیکه دستان یکدیگر را گرفته بودند کم کم با پوشش زنبوری پوشیده شدند.
 

نظرات 6 + ارسال نظر
پروفسور جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:41 http://happy.iran.sc

این دیونه بازیا مثلاً چی رو ثابت میکنه!

عشقوووووووووو!
میخوای ثابت کنی؟؟؟؟
آدرس زنبورداریو بدم؟؟

emma شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:10

به این چیزا عشق نمیگن....
عشق معنی فراتر از این چیزای مسخره است
واقعا دیوانه اند

راستشو بگو چند بار ازین کارا کردی دیدی جواب نمیده؟؟

s.s.t شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

ادرسشو بده!

شما بشین سرجات!همونجا که هستی عشقتو ثابت کن!

emma جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:46

عزیزم من یبار اومدم عشقمو ثابت کنم زدم خودمو داغون کردم هنوزم دارم دوران نقاهتو میگذرونم .....
برا همین میگم این چیزا عشقو ثابت نمیکنه..

الان کنجکاو شدم! چجوری میخواستی ثابتش کنی؟

emma شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:43

فعلا بدردت نمی خوره گلم...تازه تو جمع نمیشه گفت...
بعضیا سوءاستفاده ممکنه بکنن...

بدجنس!

emma شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:50

کی من؟؟؟؟؟؟ بشکنه این دست که نمک نداره.... واقعا که رابین خان...بخاطر خودت نگفتم.....میخوای همین الآن بگم؟؟؟؟

معلومه که میخوام!زودباش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد