ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

کار خیر

بچه ها من میخوام یه کار خیر کنم......

کمکم میکنین؟؟؟

میخوام یه بنده خداییو شوهر بدم...


s.s.tجان ذوق نکن تو نیستی هنوز واست زوده ...

الیا رو یکی بگیره....غش نکنی؟؟بابا واسه تو هم نیست


بچه ها جدی...

یه خانومه یکم پیره ولی هنوز خوبه ...

اتفاقا پولداره و ثروت زیادی داره.

عکسشم هست.....میخواین ببینین پسر پیدا شد خبرم کنین


خلاصه من خواستم تو این کار خیر تو ثوابش شریکم باشین....

s.s.t و الیا شماها باشین تا من با بقیه مشورت کنم ببینم چکار می تونم براتون بکنم..

بیچاره مادراتون ...از قول من بهشون بگین نگران ترشی انداختنتون نباشن...

خلاصه اگر هیچ کس براتون پیدا نشد پول دبه هاتون رو رابین جون میده...

نظرات 5 + ارسال نظر
mitra پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:27

فکر میکنم تو نگران ترشی انداختن خودت نیستی!
راستشو بگو خبریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه عزیزم....خبری نیست....
اونا به موقعش میان....
نگران تو و پروفسور هم نیستم....
چون شماها نمی ترشین...
ولی الیا و s.s.t رو خیلی مطمئن نیستم....
آخه این دو تا پسرا رو فراری میدن...

من پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:32

سلام...
اولا که خیلی مسخره بود...سکته کردم وقتی عکسو دیدم و فک کنم تا یه هفته قیافه ی نحش جلو چشام باشه...

دوما اما خانم ایندفه بار آخره دارم ازش خواهش میکنم بگی کی هستی..دیگه خسته شدم..
اولا تو یه جوری بگو کی هستی تا من بدونم چه جوری واست توضیح بدم که منو بشناسی...فهمیدی؟؟؟
فقط دلم میخواد ایندفه معرفی کردنو بپیچونی!

من فهمیدم کی...
عزیزم تو پستایی نظر بده که خودم اونارو نوشته باشم تا جواب بدم اسمم بالای پست هست
من از بچه های 2/2 پارسالم.دوست مهشاد و شیدا محسوب میشدم..
عاطفه کریمی و صادی هم منو میشناسن با هم یه طوری آشنا بودیم...
محدثه احمدی هم دوست صمیمیم بود و اون بیشتر با شیدا و عارفه دوست بود...
دیگه چی بگم؟؟؟
اول اسمم با م شروع میشه....

الیا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:45 http://notes-of-ourhaunt.blogsky.com

اون وقت چرا ما پسرارو فراری میدیم؟؟؟؟؟؟

تو با زبونت....
s.s.tروهم اگر خودش خواست بهش میگم....

S.S.T جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 http://25farary.blogsky.com

من چجوری؟؟؟

سرکلاس داشتی چی کار میکردی که الیا گفت روز عروسی داماد در میره؟؟؟؟
با این موهاییم که تو داری هیچ کس فکر نمیکنه دختری گلم...

الیا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:45

شما به چه حقی اسم منو به همه میگی خودم رفتم الیا رو نوشتم به جای..........
دیگه نبینم از این کارا کردیا
دیگه تکرار نشه اما خانم وگرنه.........

عجب احمقیه......
آخه کی قرار بود بفهمه م....ا....تویی؟؟؟
دیدی که گفتم بود....نگفتم اینجا مطلب میذاره...
تو حتما نمونه قبول میشی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد