ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

چطوری تحمل می کنی؟؟

باز من میگم از دستش دادم

تو چی کار می کنی؟

چطوری؟؟؟ چرا آخه؟؟؟ نمی تونم درک کنم

چکار می کنی؟؟؟

من دارم حرص تو رو می خورم

نه نه نه ....

شاید بشه ... میشه...

نه ... نمی تونم باور کنم

گیج شدم...

دلم میخواد جیغ بزنم...

بسه     بسه.......

نمی تونم کاری کنم....نمی تونم...

نظرات 4 + ارسال نظر
کیاندخت پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:40 http://www.raha-etemadi.blogsky.com

قشنگ بود مرسی. به وب من هم سری بزنید

S.S.T جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:16 http://25farary.blogsky.com

هان؟

میترا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:56

کاری نمیتونم بکنم....دارم میمیرم...
بهتره بمیرم....ولی مرگ دردناکه...
بسه..بسه...!!!

بسه...بسه...
آره بسه...خسته شدم...ولی انگار...تو هم خسته شدی...
تو دیگه چرا خانومی؟تو از چی؟؟؟؟

نفس شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:25

این دیوونه بازیا چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد