ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

65=64؟؟؟

هی نابغه ها ! جون من ثابت کنید که این چرت و پرته وگرنه دیوونه میشم! 

  

یعنی چی! 

منبع:balangs.blogfa.com

نظرات 4 + ارسال نظر
پروفسور سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:21

منو هم دیوونه کردی!

ببخشید! مجبور بودم!

emma چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:38

سلام
این وقتی تقسیم میشه توی چیدن مشکل پیدا میکنه نمیشه مربعشو با این تقسیمات به مستطیل تبدیل کرد سر کاریه مطمئنم

اینم حرفیه!

messi یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:23

من که بهتون میگم دو دو تا میشه پنج تا میگین نه اینم مثله همونه دیگه

من که قبول دارم دو دو تا میشه پنج تا ثابت هم شده ولی نه از راه ریاضی از فیزیک!

jojo kocholo پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 http://taknafas.iran.sc

شیب وتر دو شکل قرمز سبز برابر 0.375 و شیب ضلع مورب دو شکل آبی و نارنجی برابر 0.4 است.پس تصویر دوم با توجه به اینکه سبزو قرمز (شیب یکسان) بر هم مماسند بین دو شکل سبز و آبی وهمچنین قرمز و نارنجی فاصله قرار میگیرد .از انجایی که تصویر دوم طوری ساخته میشود که این فاصله ی کم مشخص نشود پس مجموع مساحت 15 مربع ه که از ترکیب رنگهای آبی و سبز،سبز وقرمز و نارنجی وقرمز تشکلیل میشود کمتر از 15 واحد بوده وانتظار میرود 14 واحد باشد (باید باشد...!!!) وبا 50 مربع دیگر مساحت 64 واحد را تشکیل میدهند.اگه فهمیدی یه پیام بده؟؟نفهمیدی هم بگو ساده توضیح بدم..خوب

گرفتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد