ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

cheat

 

قربون حوصلش برم! 

 

  
 

بعضی وقتا هم تقلب فایده نداره! مثلا میتونی با نقاشی کشیدن  سر معلم رو گرم کنی...  

 

یا میتونی تهدیدش کنی که اگه بهم نمره ی بدی بدی از وسط نصفت میکنم!  

 

یا مثلا روی سوال نقاشی بکشی به معلم بگی من این سوالو ندیدم!  

گاهی وقتا هم اینطوری جواب میدی...  

  مثلا وقتی بهت گفتن عبارت بالا رو گسترش دهید... 

  

بیخیال میشیم ،چون شما نه انقدر خلاقید نه نقاشیتون خوبه پس وقتی  تو امتحان اینجوری میشیم. 

 

میریم سراغ تقلب. 

بعضیاش خیلی ساده ن! 

 

 

بعضیاش جووووون میخواد وخلاقیت که بازم شما ندارید! 

 

اگه بازم نشد یه راه آسونتر هست... 

همیشه بچه های خر خون برای کمک هستن اونایی که اینطوری جواب میدن! 

معلم های بی دقت هم هستن!  

سوژه های جالب خنده دار ایرانی تابستان 90 

در کل ما دانش آموزان هم زندگی داریم... 

بالاخره با التماسی چیزی یه نمره ای میگیریم.  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
S.S.T دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:16


بلد نبوده تقلب کنه!!
بفرستینش پیش خودم

من به تو ایمان دارم! فقط نفهمیدم کی رو پیشت بفرستم؟

mahdi دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:21 http://sooda7.blogsky.com

این عکسی که گذاشته بودی خیلی جالب بود به ما هم سری بزن.

مرسی، جالب بود خوش گذشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد