ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

نجات

یه سوال اساسی: 

اگر دو نفر لبه پرتگاهی باشند کدومشون رو نجات میدی !؟
اونی که خیلی دوستش داری ؟
یا اونی که خیلی دوست داره ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
aasi پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:14 http://sonbahar.blogsky.com

سلام؛ خیلی قشنگه هم کاری که کردید هم این نوشته آفرین به شما

ممنون ما اکثرا باهم کار میکنیم

emma پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:29

اونی که دوسش دارم.
معمولا عاشقا فداکاری زیاد می کنن. اونی که دوسم داره و البته اگر من نداشته باشم خودش باید بفهمه بینشون کدومو انتخاب میکنم. و زود تر خودشو بندازه پایین تا من راحت تر تصمیم گیری کنم.

خود خواه من که منم یا خودمو باهردوشون پرت میکنم پایین یا میگم خودم میمیرم ولی هر دورو نجات میدم

S.S.T پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:43

هر جفتشونو پرت می کنم و می ایستم و بهشون می خندم!!

مگه دیوونه ای؟

[ بدون نام ] جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:50

دوتاییشونو نجات میدم، اگه نفر سومی هم باشه که ازم متنفره یا اینکه ازش متنفرم رو هم نجات میدادم.
اگر نمیتونستم خودمو باهاشون پرت میکنم.

نه دیگه تو خیلی فداکاری
اورین اورین
حالا چرا اسمتو ننوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Robin جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:57

امکان نداره کسی که دوسش دارم با کسی که دوسم داره یه جا پیش هم باهم برن لبه پرتگاه !اگرم این اتفاق بیفته خودشون همدیگرو پرت میکنن...

اینم حرفی بودا ولی شاید کسی ندونه که تو عاشق اون یکی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:17

اونی که دوسم داره......

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد