ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

خاطره ها

منم سال ۹۱ رو برای همتون سال خوبی ارزو میکنم امیدوارم سالی باشه که نمیگم به همه ارزو هاتون اما به اکثرش برسید به خصوص دوستای عزیزم که دوست دارن تونمونه یا تیزهوشان قبول بشن   

منم دلم میخواد حرفای اما روتکرار کنم از منم اگرخاطره خوب یا بد دارید بگید در ضمن دلم میخواد خصوصیات خوب یا بدمم بگید که اونایی که بده رو بدم صاف کاری 

هی میگم این رشت شهر مزخرفیه بیا اما از همین الا زده توکار هوای ۲نفره جمع کنین خودتونو 

در ضمن تو عید نرین هوای ۲نفره بخوره به کلتون دوستاو مدرسه و اپ کردن یادتون بره هاااااااااااااااااااااا وگرنه چهاردهم تا میخورید میزنمتون پیشاپیش سال نوتون مبارک دلم براهمتون تنگ میشه البته از ندیدن بعضی ها خیلیم خوشحالم  سر سال تحویلم یادتون نره دعام کنیددددددددددددددددددددددددد  نمونه یا تیزهوشان قبول شم

نظرات 2 + ارسال نظر
Nima پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:56

خوب فراموش نکنید !

اخه نمیشه امسال همه از هم جدا میشیم

emma پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:00

عجبا...
خاطره خوب:تو و فاطی اومدین خونه مون و مشهد
خاطره بد:آخرین دعوایی که با هم داشتیم من اون پایین نشستم و کلی گریه کردم....

شایدم جدا نشدیم....
دوستون دارم همتونو.

شاید که به احتمال زیاد میشیم
خاطره خوبمون فقط همین ۲تا یود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نامرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد