ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

بی کار

عجیب ترین جمله در زبان انگلیسی

این جمله با کلمه ای یک حرفی آغاز می شود٬ کلمه دوم دو حرفیست٬‌ چهارم چهار حرفی… تا بیستمین کلمه بیست حرفی.

نویسنده این جمله یا مغز دستور زبان بوده یا بی کار:

 

 

I do not know where family doctors acquired illegibly perplexing handwriting nevertheless, extraordinary pharmaceutical intellectuality counterbalancing indecipherability, transcendentalists  intercommunications  incomprehensibleness.

ترجمه جمله:

نمیدانم این دکترهای خانوادگی این دست خطهای گیج کننده را از کجا کسب میکنند.با این حال سواد پزشکی انها غیر قابل کشف بودن این دست خط ها را جبران کرده و بر غیر قابل کشف بودن انها ( دست خط ها) برتری میجوید.

نظرات 4 + ارسال نظر
Robin جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:51

خودت بیکاری که از این مطلبا میذاری وقت ما رو میگیری!

خب شما نخونید اصلا من واسه اماو s.s.t گذاشتم

پروفسور جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:30

بیکار تویی که درمورد یه بیکار دیگه مینویسی!

اصلا من بیکار
اصلا من بیکار
اصلا من بیکار
اصلا من بیکار
تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟

the life جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:12 http://ok-love7.blogsky.com

دیگه درمورد پزشکا اینجوری پست نفرستیدا ....... من قراره پزشک بشم ...... البته اگه شما انرژی منفی ندید

ببخشید کی موج منفی داده؟

S.S.T جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:18

دمت گرم با این پست قشنگت....
بازم بزار

فقط تو اینجا عشق منی به خاطر توام شده میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد