ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

دختری که با تصویرش شما را جادو می کند!!

30ثانیه بر روی ستاره قرمز رنگ خیره شوید. سپس روی یک دیوار یا کاغذ سفید نگاه کرده و مرنب پلک بزنید. نتیجه جالب خواهد بود!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پروفسور چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:45

ستاره 5پر برعکس احیاناً نماد چیزی نیست؟؟؟
خوشم نیومد!

من به ستارش چیکار دارم؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا امتحان کردی؟؟؟؟؟
عکس یه دختر میاد

پروفسور چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:29

امتحان کردم، عزیزم! ناراحت نشو!
ولی فکر نمیکنی که چرا باید رو ستاره خیره شد؟؟؟ اصلاً چرا باید ستارش برعکس باشه؟؟؟؟

واقعا به اینش فکر نکرده بودم

Robin پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:39

من نتونستم ببینم! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

S.S.T پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:13

ایووووووووول به پروفسور....خیلی دقیق نگاه کردی!!
بازم دمت گرم....چون من اگه تا دو ماه دیگه هم بهش خیره می شدم بازم هیچی نمی فهمیدم!!

راستشو بخوای منم نفهمیدم
ایول پروفسور عجب دقتی اشکم دراومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد