ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

شما چه طور؟؟؟

تنهایی رو دوست دارم زیرا بی وفا نیست...

تنهایی رو دوست دارم زیرا دروغی در آن نیست...

تنهایی رو دوست دارم زیرا تجربه کردم...

تنهایی رو دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست...

تنهایی رو دوست دارم زیرا...

 

همشون دروغ بودن، من از تنهایی متنفرم!

الآن هم خیلی خوشحالم چون همه تون پیشم هستین!

شما چه طور؟؟(منظورم نظرتون در مورد تنهاییه.)

نظرات 6 + ارسال نظر
S.S.T یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:14

هه....

از نظرت تنهایی هم خنده داره؟؟
یا به یه چی دیگه خندیدی؟؟؟؟

Robin یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:16

دوسش ندارم!
عاشقش هستم،چون تو تنهایی کسی بهت خنجر نمیزنه...

بالاخره دوست داری یا نه؟؟

emma یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:45 http://witches.blogsky.com

تنهایی یعنی خلوت تو با خدا...
تو هیچ وقت نمیتونی تنها باشی چون اون همیشه هست....
تنهاییو دوست دارم چون اون هست چون خدا هست...
تنهایی یعنی منو خدا با هم...

تو تنهاییات بهت خوش بگذره!

خوده خودم دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 http://www.tahnayiyam.blogsky.com

منم ازش متنفرم!

بالاخره، یه نفر هم عقیدمه!

Robin دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:38

میگم دوسش ندارم بیشتر از دوست داشتن :عاشقشم!

گرفتم!

S.S.T سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:44

از نظر من همه چیز خنده داره!!
بخند....
شاد باش....
بیخیال دیگران باش...
به نگاه ها و حرفاشون اهمیت نده....
(اینا کارهایی هستن که خودم انجام می دم)

خوش بگذره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد