ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

تبریک

من نگم هیچکس تو این وبلاگ نمیگه که

جدای نادر از سیمین اسکار روهم برد

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تلوزیون ایرانم که اصلا به روی مبارک نیاورد

 تبریک میگم

نظرات 3 + ارسال نظر
Robin شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:29

آخی دلم برات سوخت،در ضمن تلویزیون ایران یه صد باری تو اخبار گفت!!

برا چی دلت واسه من سوخت؟؟؟؟؟؟؟؟

سارا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:37 http://donedona.blogsky.com

درود برشما چرا اینطور عصبانی
شما بادقت نگاه نکردین بخدا تلوزیون ایران نشان داد این چه حرفیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودم دیدم همون جایزه گرفتنو نشون داد ازدستتتون اینقدر بدبین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا شما از اشتباه من در گذر

پروفسور شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:56 http://25farary.blogsky.com

خواسته ام بگم، گفتم: بیخیال به خاطر اونم شده تو به ویلاگ سر بزنی.
من که با تلویزیون قهرم، نمیدونم چه خبره!

منم مثل ینکه با تلوزیون ایران قهرم شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد