ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

چهارشنبه.مدرسه.جایزه.....

دیروز تو مدرسه خیلی خوش گذشت.. 

به بچه هایی که معدلشون بالا شد جایزه دادن. من معدلم پایین شد ولی اما و پروفسور و الیا معدلشون بالا شد. تو سالن اجتماعات اینقدر تشویق کردمشون که داشتم از حال می رفتم ولی از رو نرفتم و همچنان سعی می کردم تشویقشون کنم.... 

اول باید یه خسته نباشید بهشون بگم ولی باید به خر زدن ادامه بدن تا ترم دوم گند نزنند.. 

 یه سوال برای بچه هایی که ریاضیشون خوبه گذاشتم. 

حلش کنید و جوابشو برام بفرستید....هر کس حلش کنه یه جایزه خوب پیش من داره!!  

 

به فکر یه جایزه خوب برای بچه های باهوش باشم...!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
الیا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:08 http://25farary.blogsky.com

که البته توام حقت بودکه جایزه بگیری اما خب.....
البته منم امسال با این افت تحصیلی که کردم به زورگرفتم

تو حقت بود عزیزم
من بجز علوم و ریاضی بقیشو گند زدم

Robin پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:52

تو که همش خواب بودی من بیدارت میکردم در ضمن خودت واسه ترم دوم خر بزن

خر زدن تو خون من نیست....
خوب شد تو اونجا بودی وگرنه کسی نبود که برای بچه هامون جیغ بکشه!!

پروفسور جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 http://atlaseno.samenblog.com

مرسیییییییییییییییییییییییی!
امسال مجبورم کردن خر رو بدجوری بزنم, دیگه برای ترم دوم جون ندارم!

حالا خودت اینو حل کردی؟

دارم سعی می کنم تا حلش کنم!!!!

faraeen چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:05

قربون مخ ریاضی کلاس!!!!!!!!

قربون خودت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد