ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

سوسک

امروز روز بیخودی بود

بچه ها سوسک و عنکبوت پلاستیکی آورده بودن مدرسه

خوب نخندین... من از این جور چیزا چندشم میشه

هرچند پلاستیکی....

حالا همه میگن بخاطر دختر بودنمه اما ربطی نداره...

خیلی ناراحت شدم. چون همه اذیتم کردن...

همش سوسکه رو میاوردن جلو چشمم

این عادلانه نیست آدم از یه چیزی خوشش نمیاد دست بذارن رو نقطه ضعفش...



نظرات 7 + ارسال نظر
Robin چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:51

بمیرم برات تو چطوری فیلم ترسناک میبینی یا کتاب تخیلی میخونی؟راستی خبر خوب برات دارم که روزت خوب بشه

اونا فرق میکنه من اونا رو دوست دارم گلم
خبرت چیه؟ پیداش کردی نه؟؟؟

Robin چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:01

نه فیلم جدید دنیل ردکلیف التماسم کنی بهت نمیدمش اسمش زنی در تاریکیه

جون هرکی دوست داری.
تو که خسیس نبودیخواهش...
رابین..؟؟؟

S.S.t چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:07

روبین چیو می خواست پیدا کنه؟؟
خیلی باحال گریه می کردی.... داداش من هم وقتی سوکس می بینه اینجوری گریه می کنه

تو مگه داداش داری؟؟؟

Robin چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:39

حتی فکرشم نکن دلم بسوزه فعلا دلم برا خودم میسوزه

پروفسور پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 http://atlaseno.samenblog.com

من هم خوشم نمیومد، مهتاب دو روز تمام با سوسک پلاستیکیش اعصابم رو ریخت بهم.
ولی الآن خوشم میاد، برای همین سوسک مهدیه رو گرفتم. خیلی باحاله.

من اصلا خوشم نمیاد...

الیا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:14 http://25farary.blogsky.com

اخه اون فیلم که هنوز اکران نشده که
حالامن هی میخوام یه کاری کنم تو ترست بریزه گریه میکنی که من نتونم بدم میاد از نقطه ضعف ادم سوء استفاده میکنید


من دارم از پیش رابینو راضی میکنم

S.S.t پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:53

اره داداش دارم.۲۸ سالشه!!
نگران نباش....روبینو راضی می کنم تا بهت بده!!

اووووووووه ه ه ه
ممنون میشم اگه سی دی شو گیر آورد راضیش کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد