ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

مسافرکش

ساعت حدود 10 شب مسافرکش بدون مسافر داشت می رفت،
کنار خیابون یه مسافر مرد با قیافه ی مذهبی می بینه. کنار میزنه سوارش می کنه. مسافر روی صندلی جلو می نشینه یه دقیقه بعد از راننده تاکسی می پرسه: آقا منو می شناسی؟ راننده می گه: نه
راننده واسه یه مسافر خانم که دست تکون می داده نگه می داره و خانمه عقب می نشینه. مسافر مرد دوباره از راننده می پرسه: منو می شناسی؟ راننده می گه: نه. شما!؟ مسافر مرد می گه: من عزرائیلم.. راننده می گه: برو بابا! اُسکول گیر آوردی؟ یهو خانمه از عقب به راننده می گه : ببخشید آقا شما دارین با کی حرف می زنین؟ راننده تا اینو می شنوه ترمز می زنه و از ترس فرار می کنه

بعد زنه و مرده با هم ماشین رو می دزدند...!!!


چه مشنگ بود طرف....

نظرات 6 + ارسال نظر
Robin چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:47

آره............طرف دقیقا مثل تو بوده

بی شخصیت...!!من؟؟؟
اگه کتابو بهت دادم...

Robin چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:59

اگه بهت توآیلایتو دادم

چرا؟؟؟
توروخدا....

Robin چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:05

حالا ببینم چی میشه

میدی؟؟؟
وای جیگر عاشقتم....
توآیلایت چی شد؟

Robin چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:43

از بیشخصیت رسیدیم به عاشقتم؟واقعا که...

بخاطر اون حرفت که بهم گفتی مشنگه شبیه توئه گفتم
رابین...

Robin چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:59

مشنگها کسایین گه جادوگر نیستن !خوبت شد؟

تو هم منتظر فرصت بودیااا...

S.S.t پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:54

اصلا نگران نباش ....
توایلایت با من!!

عاشقتم.....
دانلود کتاباشم با من فقط به زبان اصلی دانلود میکنم.تو گوگل خودت ترنسلیتش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد