ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

اخه فرق اینا چیه؟؟

میشه به من بگین فرق عشق ودوست داشتن 

هم کلاسی با یه دوست 

دوست دارمو  در عمل دوسش نداشته باشی  

 فرق این جمله ها با هم چیه

همیشه از کجا میفهمید کی دروغ میگه کی راست ؟

 به خدا من که گیج گیجم 

جدیدا تو همه کارام خنگ شدم

نظرات 7 + ارسال نظر
hamidreza سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:05 http://ok-love7.blogsky.com

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا!!!!!

این ها دیگه یعنی چی خب بگو فرق اینا چیه دیگه ها نداره که

S.S.t سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:52

منظورت منم که حرف می زنم و عمل نمی کنم؟؟؟
به عشق و دوس داشتن اعتقادی ندارم . خنده دارن

نه بابا به توچیکار دارم؟تو که ماهی عشقم
یادمه در اون زمان های دور خیلی بیشتر از من بهشون اعتقاد داشتی

پروفسور سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:54 http://atlaseno.samenblog.com

فهمیدی به من هم بگو.

حتما عزیزم

مرتضی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
اولی که معلومه عشق ودوست داشتن یه معنی دارن بعضی عشقو به دوس داشتن تعبیر میکنن
اما دومی دوست مقدسه اما همکلاسی میتونه افراد متعددی باشن که نتوانند دوست خوبی باشن!
و سومی خب هر کسی از طریق ادراک درک میکنه چه کسی دوسش داری و چه کسی دوسش نداره البته باید شناخت کامل از طرف مقابل داشته باشی!
و چهارم چیز بدیهی ست از قول وقرار راحت میشه فهمید
موفق باشی...

دوست مقدسه؟؟؟؟؟؟؟
اون وقت اگه هرچی سعی کنی نتونی طرف مقابلو یشناسی چی؟؟؟؟؟؟

پروفسور چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:50 http://atlaseno.samenblog.com

به طور کلی به یه منظور گرفته ، ولی آدم موفق و شاد همیشه "دوست داشتن" رو داره اما لازم نیست حتماً عاشق باشه.
همکلاسی و دوست خیلی فرق دارن، اما نمیدونم چه جوری بگم.
(دوست دارمو در عمل دوسش نداشته باشی ) الکی میگه، هدفش از این حرف حتماً یه چیز دیگه است.
(همیشه از کجا میفهمید کی دروغ میگه کی راست ؟) دیگه نمیتونم بفهمم، چون اطرافیانم تا تونستن بهم دروغ گفتن.

چی روبه یه منظور گرفته؟
پس هم کلاسیو دوست خیلی فرق دارن ؟ خوب فرقشون چیه؟
هدفش از این حرف چیه؟
مگه قبلا میفهمیدی؟

پروفسور چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:16 http://atlaseno.samenblog.com

1-(به طور کلی به یه منظور گرفته ) ببخشید منظورم عشق و دوستی به یه منظور گرفته گرفته میشن، گرفته میشن جاموند.
2- من ادبیاتم خوب نیست، نمیدونم چه جوری باید بگم. باید کلی توضیح بدم، یه نفر هم بهم کمک کنه، شاید این طوری بتونم بگم.
3-بستگی به آدمی که بهت میگه و زمانش داره ممکنه به هر دلیلی بخواد سرت کلاه بذاره.شایدم این طور نباشه تو فکر میکنی دوستت نداره. شاید بلد نیست تو کاراش دوستی رو نشون بده.
4-قبلاً بهتر میفهمیدم!

اینا نظر منه. شاید درست نباشن.

احتمالا درسته
تو ادبیاتت خوب نیست؟؟؟؟؟؟؟
اما عشقو دوستی یکی نیست

پروفسور جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 http://atlaseno.samenblog.com

من هم گفتم فرق دارن دیگه ولی بعضیا باهم قاتیشون میکنن, آخه مرز بینشون معلوم نیست!
منظورم درس ادبیات که نیست, میخوام یه چی بگم پدرم درمیاد بیشتر وقتا طرف مقابلم یه برداشت دیگه میکنه.

اااااا پس اگه واسه این مشکلت راه حل پیدا کردی به اما هم بگو چون پدر من یکی رو که در اورده
اره خیلیا باهم قاطیشون میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد