ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

نسخـه ای زنـده از عروسـک بـاربـی !

به تازگی، بحث نسخه زنده از عروسک باربی در اینترنت رونق گرفته است. او یک دختر 16 ساله آمریکایی به نام Kotakoti است که با چهره ای زیبا، اندام ظریف و باریک و ویژگی های مشابهی از عروسک باربی توانسته است این عنوان را برای خود حفظ کند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من که حالم ازش بهم خورد !! 

فقط محض اطلاع شما این عکسارو گذاشتم!!

نظرات 2 + ارسال نظر
emma دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:16

قیافه اش با نمک بود ولی هیکلش...افتضاح
ایییییی هیکل نداره که ....

موافقم!!!!

hamidreza دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:31 http://ok-love7.blogsky.com

اصلاً به نظر من همش چرنده
(البته ببخشیدا نظر شخصی خودمه)
گیریم یکی شبیه باربیه خوب من الآن چی کارش کنم ، وقتی ازدواج کرد سنش رسید به 60 سال از قیافه که افتاد اون موقع برید ازش عکس بندازید که یه کم دلش شاد بشه.
مگه نه؟....نه

منم گفتم که چرنده ولی برای روبین گذاشتم، می خواست ببینش!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد