ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

بازی

اهل بازی هستین یا نه؟

منظورم بازی های کامپیوتریه

من عاشق بازی تیکنم

یه بازی اکشن

چند تا از شخصیت هاشو میذارم ببینین

میخوام تو قسمت نظرات بگید کدومشون جیگرترن

هم تو دخترا هم تو پسرا

توضیح زیر عکسه

الته زیادنااا

من بهتراشو میذارم

این جیگر اسمش آلیسائه. دختر محبوب من. ضربات پا و دستش فوق العاده است. خیلی جیگره فقط حیف که... یه رباتهاما من بازم دوستش دارم


این هم اسمش لی لیه. ضربات پاش فوق العاده است. خیلی هم قرتیه. اما خوبه


این هم شایوئه. حرکاتش خیلی خیلی زیاده. بیشتر تنوع داره تا قدرت. بخاطر ورجه وورجه های زیادش سخت میشه شکستش داداما من میدم


اولیه که بنفش پوشیده آنائه قرمزه نینائه این دوتا باهم خواهرن اما دشمن خونینکناریش زافینا. مصریه. کنار لی لی که خیلی ازش بدم میاد همیشه خداهم این شکلیهاسمش الکساندرائه.کناریش جولیا. اونیم که شبیه پسرائه لیو میباشد اما دختره کناریش آسوکائه و آخریم میشناسین اینا به دخترای تیکن معروفن:girls of tekken پاندائه هم مال شایوئه که دختره


این اسمش لارسه قیافه با حالی داره. حرکت خیلی نداره فقط قدرته


اینم جینه. جین کازاما. مغز پر فکری داره پوری جون اینم مغز ریاضیه. قیافه اش با حاله


اینم. یه پسر کونگ فو کاره. بد نیست...



اینم یه عکس دسته جمعی میبینین اون پشت عکس تصویر جین بزرگ افتاده؟ کناریش که یه چشم قرمز داره هم اسمش کازویائه. پسر عموشه. با هم دشمنی دیرینه دارن

نظرات 7 + ارسال نظر
Itدوستان چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:44 http://IT-2020.mihanblog.com

سلام دوستم
همیشه نگاهی راباور کن که وقتی که ازش دور شدی منتظرت بمونه
ممنون میشم که به وبم سر بزنی...

مریم چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:48 http://sooskesiah.blogsky.com

لینکت کردم
من بازیه کمبدو دوست دارم

چی هست؟
چجوریه؟ تا حالا بازی نکردم



ببخشید اما که نظرتو جواب میدم
ما سه نفریم تو این وب این مطلبم مال اماست من الیام
چرا این جا هم مارو اشتباه میگیرین اخه؟؟؟؟؟؟
به خدا من گناه دارم اخه من چه شباهتی به این امای درب وداغون دارم

پروفسور چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:21 http://atlaseno.samenblog.com

جین خوبه(چون مخ ریاضیه) ولی اصلاً از قیافه اش خوشم نیومد، پسر کونگ فو کاره بهتره(قیافه و ورزش رزمی).
البته من که تا حالا بازیش نکردم.
شایوئه رو هم از دخترا انتخاب کردم.

من جینو تو اینا بیشتر دوست دارم. و آلیسا
نتونستم بقیشونو بذارم.
اگه بخوای فیلمشو دارم...

Robin پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:46 http://25farary.blogsky.com

من کارتون این بازی رو دیدیم اصلا جالب نیست

منم دیدم نمیدونم نظرا متفاوته من دوست دارم
اما حال بیشترش به بازیشه اکشن

Robin پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:41

من بازی مرغ های آتشینو ترجیح میدم

تا حالا بازی نکردم

پروفسور جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:39

بازی angry birds رو کسی بازی کرده؟
خیلی قشنگه، ولی من یه بار بیشتر بازی نکردم.آخه داییم بهم ندادش گفت: معتاد میشی از درسات عقب می افتی!
نگاه کن زور میکنن درس بخونیم.

از اسمش معلومه بی خوده
بچه ها میگن معروفه اما من خودم شخصا بازی نکردم

Robin جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:00

با نمکه ولی باید بلد باشیش وگرنه فقط حوصلت سر میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد