ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

یه مطلب خیلی مهم از طرف خودم(S.S.T)

بچه ها میخوام یه چیز خیلی مهم رو بهتون بگم ولی قول بدید که به راهنمایی هایی که داده شده عمل کنید:

.
.
.
... .
... ... ... ... .
.
قول دادین ها!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1.باید یه حرف مهمی رو بهت بگم، به شماره 5 نگاه کن
2.برای دونستن جواب شماره 11 رو نگاه کن
3.لازم نیست ناراحت بشی، شماره 15 رو نگاه کن
4.آروم باش، ناراحت نشو، شماره 13 رو نگاه کن
5.اول شماره 2 رو نگاه کن
6.اینقد عصبی نباش،شماره 12 رو نگاه کن
7.میخواستم بگم خیلی خیلی دوستتون دارم !!
8.چیزی که من میخوام بگه اینه که.... باید 14 رو ببینی
9.یه کم تحمل داشته باش، شماره 4 نگاه کن
10.برای بار آخر ، به شماره 7 نگاه کن
11.امیدورام که خیلی ناراحت نشده باشی، 6 رو ببین
12. معذرت میخوام،ولی باید 8 رو نگاه کنی
13.ناراحت نشو دیگه، 10 رو نگاه کن
14.نمیدونم چه جوری بهت بگم، ولی باید 3 رو نگاه کنی
15.حتما خیلی ناراحت شدی، ولی ناراحت نباش، به شماره 9 نگاه کن....

نظرات 6 + ارسال نظر
emma دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:43

کشتی خودتو تا بگی

yasaman دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:51 http://meikadeh1001.blogsky.com/

قششششششششششششششششنگ بود.............
ملسی

پروفسور سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:32 http://atlaseno.samenblog.com

منم دوست د ارم، عزیزم!

هی نوشته بودی: ناراحت نشو، عصبانی نباش. و ما رو سرکار گذاشتی تا بگی . ولی مهم نیست من که هر شماره رو میخوندم فقط میخندیدم.
ممنون که برای یه دقیقه هم که شده غمو از یادم بردی.

Robin پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:25

16.اخیش حرسم خالی شد حالا تو به شماره ی یک نگاه کن دوباره از اول بخون تا دلم خنک شه!

نگران نباش. من هزار بار این مطنو خوندم تا یه وقت اشتباه نشه
فکر کنم الان کاملا حفظ باشمش!!!!

Robin جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:58

یادت باشه خودت گفتی بعدا ازت میپرسمش

messi چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:28

شماره هاش خیلی کم بود
باید بیشترش کنی. مثلا هزارتا

خودت این کارو بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد