ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

اطلاع بیشتر از روشن شدن کلید های Caps Lock ، Num Lock وScroll

گاهی پیش می آید که بدون خواسته خود دستمان روی یکی از دکمه های Caps Lock ، Num Lock و Scroll Lock میخورد و باعث تغییراتی در تایپ میشود که میتواند بعدا مشکل ساز باشد ولی برای اینکه هر دفعه  و نا خواسته این کلید ها روشن میشوند شما اطلاع داشته باشید میتوانید برای ویندوز جوری تعریف کنید که پس از روشن شدن این کلید ها یک صدای بیب از اسپیکر ها پخش شود.

برای اینکار ابتدا به Control Panel ویندوز خود بروید و برنامه Accessibility Options را اجرا کنید ، سپس یک پنجره باز میشود که باید تیک گزینه Use Toggle Keys را فعال کنید و سپس روی دکمه OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود و تغییرات اعمال شوند.

حال از این به بعد هر وقت یکی از کلید های Caps Lock ، Num Lock و Scroll Lock چه خواسته چه نا خواسته روشن شوند یک صدای بیب کوتاهی از اسپیکر ها پخش میشود.

اگر ویندوز ویستا یا ۷ دارید این روش را پیگیری کنید:

ابتدا به Control Panel ویندوز بروید و سپس روی برنامه Home Control Panel کلیک کنید ، سپس پنجره ای باز میشود که باید روی گزینه های Ease of Access و Ease of Access Center کلیک کنید و بعد روی دکمه Make the keyboard easier to use کلیک کنید و در آخر هم تیک گزینه Turn on Toggle Keys را فعال کنید و روی دکمه Save کلیک کنید تا تغییرات اعمال شوند.

برای بازگشت به حالت اول هم میتوانید همین روش های بالا را انجام دهید و اگر تغییری اعمال نشد کامپیوتر را یک بار ریستارت کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
إما پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:20

جالب بود من چیزای زیادی یاد گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد