ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

بغض

این شعر رو با حالت رپ بخونید


بابا باغت آباد بیا منو درکم کن

نگو تو سالن واستادی خانم حرکت کن

تو حقوق میگیری واسه این که کمکم کنی

پایینو نگاه نکن چشم پر آبمو ببین

اگه نیازمند بودی تو هم میشدی یه کنه

ببین اسم بدبخت روی پیشونی منه

خیلی عصبانیم یه کینه ی طولانیه توم

چرا اون با مانتوی گشاد و چادر بره تو

همینا می تونه دانش آموزا رو تیر کنه

حدس زدی تیرش یه روز به تو گیر کنه

تا که میرسه به من بدبخت آواره

میگه الآن؟ نه باشه بعد، وقت ناهاره

بیا کار خیری بکن توی روزت

کوشاهاتو نمیخوای بذاری توی موزه

نگو سرم شلوغه تو برو فردا بیا

همه چیزو کامل کن وبعد فردا بیا

باسه نمره دادن دقت کن به توانایی

باید داشته باشی مثبت بیستایی

نمی خوام داد بزنم ،الکی شلوغ بکنم

بگو بیستارو من از کجا جم و جور کنم


کاری از ترنّم(م.س)

نظرات 1 + ارسال نظر
إما دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:08

من اینو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد