ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

کتاب سرنوشت

گفته بودم بگم کدوم تغییرو تو دفتر سرنوشت زندگیم بدم.

تغییر؟ فقط می دونم می خوام بر گردم به اون روزی که دیدمش. اولین بار که چشماش سحرم کرد اون روزی که احساس کردم این بنده ایو که خدا آفریده چقدر دوست دارم روزی که عاشق شدم و عشقو تجربه کردم....

می خوام برم اون روز تا دلمو سنگ کنم. می خوام کاری کنم که هیچ وقت مزه ی عشقو نچشم هیچ وقت نفهمم اصلا عشق چیه عاشق کیه   

عشق یعنی چی؟ می خوای بدونی؟ یعنی زندگیت فقط اون یعنی حاضری حتی اگه شد جونتم براش بدی. با یه قطره اشکش بمیریو زنده بشی دلت آتیش بگیره و خاکستر بشه تنها یه لبخندش حتی اگه به تو نباشه تمام شادی دنیارو بهت می دن احساس می کنی وقتی اون شاده تو دیگه هیچ مشکلی نداری.

ای کاش...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد