ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

کتاب سرنوشت

کتاب سرنوشت جلوی رویم باز است و قلمی در دستم.

شاخه گلی رز کنار آن روی میزم است الآن زندگی به من فقط یه فرصت داده تا یک صفحه فقط یک صفحه به اختیار خودم بنویسم. یک صفحه برای من بسیار کم است کدام را بنویسم ؟؟؟

کدام تغییرو تو سرنوشتم بدم که برام مهم تره؟؟؟

شما هم اگه جای من بودید چه می نوشتید؟؟؟ تو قسمت نظرات منتظرتونم

بگید تا منم بگم

نظرات 2 + ارسال نظر
Mahsa سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:22 http://www.parkshoma.in

Salam
Kaste nabase
be sait manam sar bezan
www.parkshoma.in

سلام
شما هم خسته نباشی

الیا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:04

خودت میدونی برمیگشتم به چه زمانی
تو کدوم صفحه رو عوض میکردی؟

بله بله متوجه ام
نمی دونم چرا با این کامنتت احساس کردم دلم واقعی واقعی شکست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد