ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

set fire to the rain

این اهنگ adele محشره حتما دانلودش کنید

یه جوی داره خصوصا اگه سرکلاس ادبیات گوشش بدی حتما امتحانش کنید

البته سفارش emma بود

متنو ترجمشم تو ادامه مطلبه راستی اون دوشدو که کشفش کرده بوذیم they re strongبوده یوهو کلمه اختراع کردیم ولی خداییش فهمیدن لهجش خـــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی سخته

set fire to the rain


I let it fall, my heart

گذاشتم قلبم سقوط کنه

And as it fell, you rose to claim it

و در حالی که داشت سقوط میکرد تو بلند شدی تا فتحش کنی

It was dark and I was over

همه جا تاریک بود و من به اخر خط رسیده بودم

Until you kissed my lips and you saved me

تا اینکه تو منو بوسیدی و نجاتم دادی

My hands, they’re strong

دستهای من قوی ان

But my knees were far too weak

اما زانوانم اونقدر قوی نبودن

To stand in your arms

تا بتونم توی اغوشت محکم باشم

Without falling to your feet

و به پات نیفتم

But there’s a side to you that I never knew, never knew

اما یه چیزی رو در مورد تو هیچوقت نمیدونستم…هیچوقت نمیدونستم

All the things you’d say, they were never true, never true

هر چیزی که گفتی هیچوقت راست نبود…هیچوقت راست نبود

And the games you play, you would always win, always win

و با این بازی هایی که در میاری تو همیشه برنده ای… همیشه برنده ای

But I set fire to the rain

اما من باران رو به آتش کشیدم

Watched it pour as I touched your face

و بارشش رو درحالی که صورتت رو نوازش میکردم میدیدم

Let it burn while I cry

بذار باران مشتعل بشه در حالی که من گریه میکنم

‘Cause I heard it screaming out your name, your name

چون من شنیدم!باران داشت اسم تو رو فریاد میزد…اسم تو

When laying with you

وقتی با تو ام

I could stay there, close my eyes

میتونستم اونجا بمونم و چشمامو ببندم

Feel you here, forever

و برای همیشه تو رو کنار خودم احساس کنم

You and me together, nothing is better

من و تو با هم هستیم و هیچ چیز بهتر از این نیست

‘Cause there’s a side to you that I never knew, never knew

اما یه چیزی رو در مورد تو هیچوقت نمیدونستم…هیچوقت نمیدونستم

All the things you’d say, they were never true, never true

هر چیزی که گفتی هیچوقت راست نبود…هیچوقت راست نبود

And the games you’d play, you would always win, always win

و با این بازی هایی که در میاری تو همیشه برنده ای… همیشه برنده ای

But I set fire to the rain

اما من باران رو به آتش کشیدم

Watched it pour as I touched your face

و بارشش رو درحالی که صورتت رو نوازش میکردم میدیدم

Let it burn while I cried

بذار باران مشتعل بشه در حالی که من گریه میکردم

‘Cause I heard it screaming out your name, your name

چون من شنیدم!باران داشت اسم تو رو فریاد میزد…اسم تو

I set fire to the rain

من باران رو به آتش کشیدم

And I threw us into the flames

و خودم و تو رو به قلب شعله ها پرت کردم

Where I felt somethin’ die, ’cause I knew that

اونجا بود که مردن یه چیزی رو حس کردم

That was the last time, the last time

چون میدونستم این آخرین بار بود…آخرین بار

Sometimes I wake up by the door

بعضی موقع ها وقتی بیدار میشم و می فهمم پیش در خوابم برده

Now that you’ve gone, must be waiting for you

حالا که رفتی باید منتظرت باشم

Even now when it’s already over

حتی حالا که این عشق تموم شده

I can’t help myself from looking for you

نمی تونم دنبالت نگردم

I set fire to the rain

من باران رو به آتش کشیدم

Watched it pour as I touched your face

و بارشش رو درحالی که صورتت رو نوازش میکردم میدیدم

Let it burn while I cried

بذار باران مشتعل بشه در حالی که من گریه میکردم

‘Cause I heard it screaming out your name, your name

چون من شنیدم!باران داشت اسم تو رو فریاد میزد…اسم تو

I set fire to the rain

من باران رو به آتش کشیدم

And I threw us into the flames

و خودم و تو رو به قلب شعله ها پرت کردم

Where I felt somethin’ die

اونجا بود که مردن یه چیزی رو حس کردم

‘Cause I knew that that was the last time, the last time, oh

چون میدونستم این آخرین بار بود…آخرین بار

Oh, no

Let it burn, oh

بذار مشتعل شه

Let it burn

بذار مشتعل شه

Let it burn

بذار مشتعل شه

منبع متن و ترجمه:www.mihanlyrics.com

نظرات 11 + ارسال نظر
abby یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:04

من به امید کی تورو فرستادم اون مدرسه؟به جای درس خوندن سر کلاس adeleگوش میدی که چی بشه؟ها؟جواب بده دیگه.


دعوام نکن خو ببخشید
حوصلم سر رفته بود

abby یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:15

گریه نکن حالا.اشکال نداره.تقصیر معلمه چلمنگتونه که این قدر افتضاحه و نمی فهمه بچه ها اصلا بهش گوش نمی دن.
تو روحه معلمه

گناه داره فحشش نده خب من تو چشمای معلم زل زده بودم تازه جوابشم میدادم
ما اینیم دیگه بعــــــــــــــــله

پروفسور یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:30

واقعاً چه طوری تونستی تو کلاس عین بچه آدم بشینی؟؟!!!

دیدی حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من عادت کردم از اینکارا زیاد کردم دفعه اولم نیست ولی همش عین روانیا میخندیدم

رابین یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:32

آدل فقط skyfallش قشنگه.بقیش چرته

برو بابا سلیقه نداری هیچ کس نیست از این اهنگش خوشش نیاد
من که به شخصه عاشقشم

منه منه کله گنده! دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:07

سر جوجه داد نکش .این هنوز بچه ست.تو روحیش تاثیر منفی می ذاره پس فردا مثه ما عقده ای می شه

دقیقا منظورت از این کلمات چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوجه؟
ما؟
عقده ای؟
داد؟

رابین دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:35

خب...من هرکسی نیستم.کاملا منحصر ب فردم.و جدا از آدل خوشم نمیاد. اسکای فالم بخاطر فبلمش دوس دارم

خب هر کسی علایقی داره پس به علایق همدیگه احترام میذاریم
منم مجبورت نکردم دوسش داشته باشی
مثل حس من نسبت به تیلور

. چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:17

سلام.میشه آهنگ های قشنگش رو بذاری دان کنیم؟؟؟

اگه جدید قشنگ داد چشم

emma چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:41

ممنونم الیاجونم

خواهش میکنم

فاطمه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:46

منم خیلییییییییییییییییییی دوسش دارم

mona جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:43 http://3noghtestan.blogsky.com

خیلی آهنگش قشنگه به خصوص ری میکسش

اره خیلی

یونس چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:01 http://guardian.blogsky.com

I agree with you

for what?????
adele music? or doshdo?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد