ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

داوریشون چرته!

من همه چیز هالیوودو قبول دارم جز داوریش! 

کی گفته این دختره خوشتیپه؟ 

من از وقتی یادمه یعنی از سال ۲۰۰۹ این همیشه مدل موهاش همین شکلی بوده و لباساشم همینطور! 

Snow White and the Huntsman UK Premiere  

ادم باید یکم متغیر و متنوع باشه مثل این:  

 

rihanna_4303

rihanna_4333 
rihanna_3230 
 Emma Watson Adorable in Tights 8x10 Celebrity Photo. Photo #048. Free Shipping! 
 
   
 
 
نظرات 4 + ارسال نظر
emma شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:26

آره واقعا.....
اینو باهات موافقم....

خوبه!یه طرفدار!

emma شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:54

ببین...من کلا با داوری اینا موافق نیستم....کریستین هم که انتخاب بشه میگم بلد نیستن داوری کنن...
باید بگم تنها خوش لباس این جمع فقط emma عزیز خودمه..نه ریحانا...نه کریستین....البته باید بگم ریحانا از کریستین خیلی بهتره....
اگر نظر منو بخوای شریل هم از کریستین بهتره....من خیلی از این کریستینه بدم میاد....اصلا وجودش تو هالیوود اضافیه...
نفر اول همه اینا emma بقیه هر کی میخواد باشه باشه...فقط این کرستین اصلا نباشه...جزو نفرات آخر هم نباشه....

emma که جیگر خودمم هست!
شریل لباساش عین انسانهای نخستینه...یکم زیادی open هستن!

پروفسور دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 http://happy.iran.sc

همشون بیریختنن!
مخصوصاً ریحانا.

اره به خدا اونا تورو ندیدن که...وگرنه تو ازهمشون خوشل تری!

S.S.T دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:02 http://25farary.blogsky.com

هان؟
اینا یعنی چی؟
اهان ببخشید لابد باید عکس جاستینم میذاشتم واست؟اه...با اون قیافش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد