ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

سن مغز


سن مغز شما چقدر است؟
خیلی جالبه حتما امتحان کنید
این تست، یک تست رایانه ای برای تخمینی از سن مغز شماست.
ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید.
http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html
بعد دکمه استارت رو بزنید.
جای اعداد را که چند لحظه نمایش داده می شود به خاطر بسپارید
و روی جای آنها به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنید!
بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس‌العمل و درستی آن محاسبه و نمایش داده می شود
راستی! مغز جوان بهتر است یا مغز پیر؟ خودتان قضاوت کنید 

به من هم بگید

نظرات 5 + ارسال نظر
پروفسور شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:05

حالا مغز جوون بهتره یا پیر؟؟؟

جوون بودی یا پیر؟؟؟؟؟؟؟
بگو تا بهت بگم

پروفسور دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:38 http://happy.iran.sc

هیچ کدوم.
33 سالش بود. وای من عدد 3 رو دوس دارم.

هرچی جوون تر باشی بهتره

emma پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:44

من 35 سالمه.....
چرا؟؟؟؟؟

ماها هممون ۳۰ ب بالا هستیم

الیا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

منو جمع نبند من 18 سالم شد

بابا دم شما جزغاله

ولی شک دارما!!!

n.ch جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:34

36 سالم بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد