ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

خوشبختی

برای خوشبخت بودن،به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن

زنده یاد دکتر شریعتی

نظرات 4 + ارسال نظر
messi پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:44

این یعنی چیییییییییییییییییی؟

یعنی همین که خوندی!

Robin جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:35

پس چرا برای فهم میجنگیم؟

چون اگه نفهم بمونیم، سرمون کلاه میره!

من دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:53

سلام..
جون من میشه اسماتو یه جوری به من بگید؟؟؟
شما که فهمیدید من کیه..خیلی کنجکاوم...
خواهش...

از یکی دیگه بپرس، من نمیگم!
در کل منو که نمیشناسی، بقیه هم اگه دلشون بخواد خودشون میگن.

گلی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:49 http://onlypictures.blogsky.com

سلام
مرسی که سر زدین و به سوالم جواب دادین
شاد باشید

سلام
خواهش میکنم
به ما هم بیشتر سر بزنید خوشحال میشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد