ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

25 نفر

سلام!

تا حالا دقت کردین اسم این وبلاگ 25 فراریه اما ما فقط 5 نفریم؟؟؟

خوب برای اینکه این وبلاگ متعلق به کلاسمونه ولی چون ما 5 نفر بیشتر تو خط اینترنتیم ماها مطلب میذاریم

میخوام بچه های کلاسمونو بهتون معرفی کنم البته با خصوصیتشون کسایی که لقب دارنو فقط لقب میگم: 

1-مهتاب : بچه ام از اون خر خوناست یکم احساس میکنم نمکه

2-مسی: لقبشه چون عاشق فوتباله خیلی بدجور بازی فوتبالشم عالیه عاشق مسی هم هست و

3-الیای خودمون: البته لقبشه اسمش یه چیز دیگه است.ماه ترینو خوش اخلاق ترینو مهربون ترین و بعد از s.s.tشرترین دختر کلاس

4-اصلان: یا به قول خودش ابی. اینم دوست صمیمی مسیه و عشق فوتبال و عقش خودم 

5-معصومه امیریخواه: دوست صمیمی  رابین جون و  s.s.t  جونه

6-افروز:درمورد این چیزی نگم بهتره

7-s.s.t:اینم عشق همه ی ماست و با معرفتو مهربونه وشر                                                                          

8-سعیده: به عبارتی نخودچی

9-محدثه: عزیزم تیکه کلامشه دختر باحالیه...

10-فاطمه جعفری: چیز زیادی ازش نمیدونم

11-مهدیه جمالی:نمیشناسمش خیلی

12-فرزانه: لقبش چراغه نمیدونم چرا عضو وبلاگ هنوز نشده...

13-فاطمه حامی:مثلا دوست صمیمی منو الیاست...اما با اجازتون خیلی شوته(وخیلیم اسکول اما عشق خودمه (از طرف الیا))  

14-اما: لقبشه اسمش چیز دیگس چیزجالب دیگه ایم راجبش وجود نداره.

15-فاطمه حسین پور: دختر خوبیه

16-پروفسور: اینم عشق همه ماست مرموزترین دختر کلاس

17 -رابین جون:اینم مثل خودم از این معتادای کتابه

18-مریم: یا به عبارتی داوید اینم دوست صمیمی ابی و مسی هست. عشق فوتبال

19-الهام: رقیب درسی من. و از این بچه باحالا. دوست صمیمی مهتابه

20-فاطمه صابری: ببخشید ولی.. مونگول کلاسه

21-مهدیه عشایری: مثلاً دوست صمیمی پروفسوره

22-فاطمه کورشلی: فندوق کلاسه. از این کچولوهاست. و البته عشق من(الیا)

23-مهسا مرادی: یکم کم داره

24-نگار مسعودی:خواننده و یه سال از هممون کوچیک تره

25-زهرا نوری: چشاش منو کشته...

 البته اینا همه به ترتیب فامیلیاشون مرتب شدن.

نظرات 9 + ارسال نظر
پروفسور شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:16 http://atlaseno.samenblog.com

من هم عشق فوتبال! ولی نه مث اون سه تا.
مهسا اصلاً این طور که نشون میده،نیست. دختر باحالیه.
اصلان نیست، اصلانیه، با لقب کاکا و ابی.
الهام منو کشته، خیلی دوستش دارم!
تو هم گلمی!

درکل 24تاتون رو دوست دارم!
نمیدونم چه جوری امسال از هم جدا میشیم، فکرش هم آزارم میده.

فکرشو نکن بالاخره یه جوری میشه

علی-ف شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:57 http://a-f.blogsky.com

سلام
دوست عزیز وب خوبی داری امیدوارم موافق باشی در تموم مراحل زندگیت

منتظر حضور شما در وب هستم خوشحال میشم دوباره با نظرات منو اگاه کنی مرسی
بای

ممنون سر زدین فکرشو نمیکردم...
به نظرم نظراتی که براتون گذاشته میشه رو جواب بدین نظر دهندگانتون بیشتر میشن چون بعضیا میان میخونن اما نظر نمیدن...

پروفسور یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:59 http://atlaseno.samenblog.com

(فکرشو نکن بالاخره یه جوری میشه)
منظورت چیه؟

بالاخره یه جوری تموم میشه دیگه
هنوز سه ماه مونده

نغمه ی دوستی ما.... یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:25

سلام.دوباره بیا ادرستو بزار تا لینکت کنم....
در مورد کورشلی اینطوری صحبت نکن!!!غیرتی میشماااااااااااا مگه خودت ناموس نداری؟؟!!
به مسی هم بگو سلامشو به هانیه تقوی میرسونم
شما باید کلاس 3/3 باشید؛درسته؟؟

اول:گلم اسمتو بگو تا بفهمم با کی حرف میزنم..
دوم:کورشلی که کوچولوی کلاسه بابا...
سوم:باشه به مسی هم میگم...عجبا مسی هم
چهارم:بله ما کلاس 3/3 هستیم...
3/3همشون گلن

نغمه ی دوستی ما... دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:20

تو اول اسمتو بگو.....
چه ربطی داره؟!کوچولوی کلاس باشه....با این حال من که خیلی دوسشششششششششششششششش دارم...جیگرمه
من از همون اول از بچه های ۳/۳ خوشم میومد و میاد و خواهد اومد......
کلا ادمای باحال تو این کلاس میوفتن!!البته شناخت خوبی روی کلاس ۳/۳ سال ۹۰ ندارم.

معصومه ام گلم
شناختی؟؟؟

من سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:38

به! سلام......
خوبی معصومه خانوم.....
بنده یکی از برو بچ ۱/۲ ۸۸ و ۴/۳ ۸۹ هستم...
به هر حال شما منو نمی شناسی.
خوشحال شدم از ملاقات یک طرفه ی مجازیمون...

بازم میام......
نفستون برقرار-من

بگو شاید بشناسم.....
نامردی نگیا...
اصلا واقعا شناختیم؟؟؟
من نشناسم بقیه بچه ها که هستن...لطفا خودتونو معرفی کنید

من چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:54

باشه بابا گریه نکن...
گلی که گفت..ایشالا فهمیدی...
آخه آصلا بقیه برو بچتون هم منو نمیشناسن..

فقط تو اولین نظرم یه خورده خودمو معرفی کردنم که فکر نکنید خیلی غریبه م .. فقط همین

فعلا

messi چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:12


این خیلی نامردیه
چرا منو فقط از جنبه فوتبال می سنجین



بچه هارو اصلا خوب معرفی نکردی

ببین الیا تو مطالبم دست کاری کرده
اگر بر وقف مرادت نیست از من شاکی نشو
تو قیافه ات آخه شکل منو یاد مسی میندازه..
بیچاره مسی..

یاسمین جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:14 http://zyz.blogsky.com

من عاشق وبتونم
نمی چونم چرا!!!

نمی چونم؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد