ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

25فراری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پوففففففففففففففففففف.....


25فراریییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من که دیگه یدونه فراریم اینجا نمی بینم...


دیگه گذشت اونروزا که روزی چند تا نقشه فرار طراحی میکردیم...هی روزگار...یادش آبنباتی........

نظرات 9 + ارسال نظر
1 فراری از خودتان جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:03

آره دیگره نمیتوانی همه 25 فراری را دورهم جمع کنید و ...

یادم نمیاد فراری این تیپی داشته بوده باشیم!!!!!!!!!!!!

1 فراری از خودتان چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:46

منم تو را نمیشناسم اما با این حرفی که زدی باید بگویم که برایت متاسفم!!!
برای همین هم خودم را معرفی نمیکنم!!!

با کدوم حرف؟!!!!!!!!!!

1 فراری از خودتان جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:15

همین که گفتی این تیپی!!مگه من چه تیپی ام؟!

آخه فاز منفی زدی گفتی دیگه هیچوقت پیش هم جمع نمیشیم...

mahan چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 http://3tofangdar.blogsky.com/

همه فرار کردن!!!!

mahan چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 http://3tofangdar.blogsky.com/

بکس دعوا نکنید. اخه

بالاخره سر هممون شلوغه...خداکنه بازم جمع شیم

1 فراری از خودتان چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:11

چرا پیام من را تایید نکردی؟! :(

خب الان دیدم......

1 فراری از خودتان چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:11

تو بالایی!!!کی هستی؟!

اصلانی

تو چی تو کی هستی؟؟؟؟یعنی میخوای بگی تو بالایی نیستی؟؟؟؟

Emma پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:40

این چرا اینجوری حرف میزنه؟

نمیدونم.....

1 فراری از خودتان شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:34

بچه ها اعصاب من دارد خورد میشود ها!!!!
اصلا اینجا چه خبرست!!!؟؟؟؟؟؟؟؟! کی به کی ست؟!؟؟
هیچ معلوم هست چه میگویید؟!
یا بحث را تمام کنید یا درست و حسابی حرف بزنید!!!!!
.
.
.

ببین سارینا جان! من منظورم از این که گقتم چرا پیامم را تایید نکردی این بود که قبل از آن خانم ؟ که اسمش ماهان است ، پیامی ارسال کرده بودم!!!گفتم چرا آن را تایید نکردی!!!
گفته بودی چرا فاز منفی زدی ؟! منم گفتم چون عصبانی بودم و یاد خاطرات بد افتاده بود!!!

خودتو معرفی کن لطفا.ن اولا نظر اصلانی برام اومد بعدش تو!!!!!!
چرا اعصابت داره خورد میشه؟!!!!!!!!!کدوم بحث؟!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد