ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

عیده؟؟؟

سلام. 

 دیدم دم عیدی هم اینجا خلوته گفتم بیام سری بزنم. چه خبر خوبین؟ شپش تو وبلاگ قاب میندازه از بس سوت و کوره چه وضعیته آخه پاشین بیاین یه چی بگین لا اقل لوسای بی مزه ی بی معرفت!


آقا با قالب دارم حال میکنم. خیلی خوبه. اصلا ابهتش آدمو میگیره. دیدم نزدیک کنکوره گفتم یه چیز خفن باحال بذارم اینو دیدم. پلیز تغییرش ندین البته اگر به اینجا سر میزنین...


راستی عیدتون هپی مپی!! ایشالله امسال و سال بعد سال های فوق العاده ای براتون باشه. دلم واسه اون روزامون تنگ شده...کی فکرشو میکرد یه روز به اینجا برسیم؟ که اصلا از هم خبر نداشته باشیم... نمیدونم شماها چطوری هستین الان...اما تو سال جدید براتون یه دل خوش... یه اعصاب آروم... و لذت بردن از لحظه های زندگیتونو آرزو میکنم.... مهم نیست چجوری میگذره...مهم اینه به شماها چجوری میگذره...قدر زندگیتونو بدونین... هرچقدرم بد... بازم میشه تحمل کرد... مگه نه؟...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد