ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

درود بر شما

سلاااااااااااااام دوستان عزیز

من نیکی هستم یکی از اعضای جدید



امیدوارم همیشه خوش و پیروز باشید



نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:33

az bachehaye 3.3 ii??!

بله

پروفسور پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:48

خوش اومدی!

مرسی پروفسور

♥...MaHaN...♥ پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:14 http://3tofangdar.blogsky.com

سلام نیکی خانوم
زود خودتو معرفی کن کاملـــــــــــــــــ

♥...MaHaN...♥ جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 http://3tofangdar.blogsky.com

بچه ها یه چیزی..
من گیج شدم اینجا کی به کیه؟!!
مثلا یه سری لینکا هست که نمیدونم واس کدوم یکی از بچه هاست
یه معرفی کامل باید داشته باشیم
ترجیحا از بچه هایی که سمپادین

من خودمم بعضی ها رو نمی دونم کین!!!!!!!
فرزانگان زینب

sarina یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:48

زود باش بگو کی هستی؟حداقل نشونه بده خودم میفهمم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد