ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

فقط یکم

سلام!


خوبین؟ منم فکر کنم خوب باشم!


امتحانات چطور بود؟ من هی دیگه بالا شدم! اصلا شرمنده خودم شدم که معدلم اینقدر بالا شده!


Emma هستم با معدل 18/70 در خدمت شما! بله.... زود تند سریع هم معدلاتونو تو قسمت نظرات بگین! نظر هم ندین تو که خوب شدی و فلان! گند زدم!!!!!


اوضاع درساتون چطوره؟؟؟؟ خوبه؟؟؟؟ مال منکه گنده!!!!! سخته!!! طاقت فرسا!!!! اما خوب چاره چیه؟؟؟ باید خوند!!! تا یه دیپلم بگیریم دیگه مگه نه؟؟؟؟ بدون دیپلم که نمیشه!!!!!


اوضاع مدرسه هم بد نیست!!!! به امید خدا مدیرو عوض میکنن سال دیگه!!! امیدوارم یکی بدتر جاش نیاد!!! با بچه ها امسال یکم تو کلاسای جانبی شرکت کردیم شاید درس خوندن شیرین بشه یکم!!!! فقط دو سال تا کنکور مونده و من هنوز هیچ کاری نکردم !!! احساس میکنم باید کلاهمو بندازم هوا واسه اینکه دانشگاه بوشهر هم قبول شم اونم آزاد!

 

راستش نیومدم حرف بزنم خیلی!!!! دیدین که حتی از این اسمایلی ها هم نذاشتم!!!! فقط حال و احوال اومدم بپرسم!!


آخر صحبت هامو با یه جمله از معلم هندسم تمام میکنم!

امروز معلم هندسه که مدیونید اگه فکر کنید یه ذره هندسه بلد باشه اومد سرکلاس گفت من اگر پدر و مادرای شما و معلمای به این خوبی داشتما حتما رتبه 1 و 2 کنکور میبودم!!!!!


داشتین؟؟؟؟ معلمای به این خوبی!!!! میخواستم بهش بگم آخه آدم احمق ابله من با این اوضاع معلما دیپلم ردی نشم واقعا مغزم! بیا برو گم شو زنیکه دهن گشاد!!!!


دهن آدمو وا میکنن!


تو قسمت نظرات لطقا معدل و حالو احوالتونو بگین! منتظرم!

نظرات 4 + ارسال نظر
Nicki پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 http://daneshnamehirani.persianblog.ir/

منم سر کلاس دراین رابطه که گفت اگه معلمایی به این خوبی ... دهنم باز می موند.
هی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
هی بلد.
معدل بالای 18
18.02

آقا حس بدیه که نمیدونم کدوم یکی از بچه هایی!!!
یه نشونه ای چیزی بده!!!
ماها همه رو میشناسی؟؟

پروفسور پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:04

عاشق اعتماد به نفسشم ینی!

اعتماد به سقفه بابا!!!! اعتماد به نفس چیه؟؟؟

♥...MaHaN...♥ پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:04 http://3tofangdar.blogsky.com

سلام emma خانوم
حال و روزمون تقریبا تو آنپاسه...
معدل 18/95
گندیش بخاطر اینکه از زبان فارسی و میان ترم عربی کم آوردم

هه.... از من که بیشتر شدی بابا!!! من دیگه خیلی گند شدم!!!!

ارزو دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:24 http://ehgh-a-a.blogfa.com

من سوم راهنماییم اما جون معدلمم19/83

واسه سوم راهنمایی خیلی خوبه عزیزم! همینجور ادامه بده میای دبیرستان خودتو ول نکن و با انگیزه ادامه بده گلم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد