ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

بخند


نگشتتون رو بکنید تو گوشاتون قشنگ بچرخونید
حالا بذارید تو دهنتون !
شکلات تلخ سوییسی همچین مزه ای داره !
تازه ۹۴/٠٠٠ تومن هم صرفه جویی کردین :))




 
کارت عروسی واسمون اومده بود
روی کارت نوشته جناب آقای فلانی با اتفاق همسر محترمه و دختر خانم ؛
خوب مینوشتین همتون بیاین ولی بی زحمت
اون پسر الدنگتونو نیارین …

امروز رفتم کافی شاپ دیدم همه با دوست دختراشون اومدن ولی خودم تنها هستم
هیچی دیگه گوشیم رو برداشتم و کنار گوشم گرفتم و با صدای بلند گفتم
هی بدبخت بیا که خواهرت با یه پسره تو کافی شاپ نشسته !
جاتون خالی همه دخترا فرار کردن !
{-142-}

یه سوال از بچگی مغز منُ درگیر کرده…
این که تو جر و بحث بهت میگن حالا نشونت میدم
دقیقاً چیو میخان نشون بدن؟





مورد داشتیم
ورودی 92 التماس میکرده به مسئول آموزش
که بره اون کلاسی که دوستش هست {-32-}




مامانه من همش دعا میکنه من بچه دار بشم…
بهش میگم بجای اینهمه دعا برو واسم زن بگیر، بخدا من تنهایی نمیتونم تکثیر بشم!!


اون پنبه آغشته به الکل سرد که قبل آمپول به نقطه مورد نظر میمالن دردش و استرسش از خود آمپول بیشتره


یه خانم دارم ماااااااااااااااااااااااا ااااه
دست پخت عالی ، کدبانو ، پر احساس ، زیبا …
حجابش که ۲۰ اِ …
خوش اخلاق و اهل فکر و …
خلاصه کم از خانمی هیچی کم نداره …
فقط مشکل اینه که :
دقیقاً نمی دونم کیه و کجاست …
ولی عاشقشم ، خدا حفظش کنه





دقت کردین؟؟؟
نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد.



مورد داریم تو خوابگاه هر کی رو بگی میشناسه و روزانه با 75 درصدشون مکالمه داره ، بعد در طول روزم کاملن خوشحال و شادابه ...
اونوقت رو بک گراند گوشیش نوشته خدایا ...خیلی تنها شدم ...





فقط ی ایرانی میتونه ۱۲سال بره مدرسه غیرانتفاعی واسه۴سال دانشگاه دولتی :-)





تا حالا دقت کردین وقتی آدم وارد دستشویی میشه دستشویش شدید تر میشه حتی اگر فقط برای دست شستن مراجعه کرده باشه.اصن از توانایی های توالت ایرانی هست خداییش





نـقـش مـنـشـی هـا در فـیـلـم هـای ایـرانـی:
_آقـای رئـیـس مـن بـهـشـون گـفـتم جـلسـه داریـد ولـی ایـشـون گـوش نـکـردن...
_اشـکـال نـداره شـمـا بـفـرمـایـیـد بـیـرون:|





نظرات 1 + ارسال نظر
پروفسور جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:29 http://otagham.blogsky.com

لابد ماهم 12 سال میریم تیزهوشان و نمونه که 4سال بریم دانشگاه غیر انتفاعی!

واقعا حرف مناسبی بود.... تا حالا اینقدر قانع نشده بودم!!! :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد