ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

آهنگ جاستین WAIT FOR A MINUTE

 ازین آهنگه خوشم میاد! 

wait for a minute.JB

نظرات 5 + ارسال نظر
سام جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:41

به به راه گم کردی ... چطور مسیرت به اونجا خورد دراکولا .
هه هه خب معلوووومه آخه پست های من پر مفهوووووم هستند ... بعدش پست قبلیمو که نخوندی ببینی چقد پرملاجه

چرا همه پستاتو خوندم!

سام جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:45

4.5 مگااااااااااااااااااااااااابایت دانلود کرد
این آهنگ رو دقیقا تو چی ازش میفهمی

من گفتم من این اهنگه رو دوس دارم!!!
نگفتم اگه تو هم دانلود کنی دوسش داری!
این 4.5مگابایتم فدا همون حجم شاهکار موهات ک من دان کردم:
ولی نصفه گوشیدم پاکیدم

سام جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:29 http://havayetora.blogsky.com/

خب بس نیست تو نصفه گوشیدی شاهکار موها رو . من که هی هیچوقت گوش ندادم شاهکار موها رو

یوهووووووووووو آپــــــــــــــــــــــــــم

سام جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:30 http://havayetora.blogsky.com/

اما دراکولا خدایی اگه شاهکار موها خوب نبود اما دکلمه اولم " شکوه درنا " قشنگ بود نه ؟

همونیه که بهت گفتم عین سرود مهدکودکه؟

سام دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:57

خیلی نامردی ی ی ی ی ی ی دراااااااااااااااااکوووووووووووووووووووووووووولا سرود بود اصلا هی من دوس دارم سروووووود رو

منم دوس ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد