ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

شام غریبان

امشب که شب شام غریبان حسین است                با فاطمه هم ناله یتیمان حسین است

از خیمه رود سوی شما شعله آتش                            سوزان دل طفلان پریشان حسین است

یا رب به سر سید سجاد چه آمد                             در خیمه سرا آن گل بوستان حسین است

گلها شده پرپر زدم نیزه و خنجر                                بر روی زمین پیکر عریان حسین است

در آن صحرا چه کند زینب کبری                                بی یار و معین خواهر گریان حسین است

ای کرببلا اهل حرم را تو خبر کن                              زهرا ز جنان آمده میهمان حسین است




 
امروز با مادرم و خواهرم دولت آباد بودیم همش....پشت دسته ها حرکت می کردیم و سینه می زدیم.... عاشورا تنهاداستانیه که من هر سال چیزای جدید ازش یاد میگیرم...یاد میگیرم که چجوری آدم زندگی کنم....آدم باشم...
امسال مثل هرسال همتونو دعا کردم.... دعا کردم هرجا هستین شاد باشین.... و خدا همیشه همراهتون باشه....فکر کنم بهترین و کلی ترین دعایی که میشد کرد همین بود...ما که بنده خوب خدا نیستیم تا دعا کردیم خدا بگه چشم حتما به روی چشم!!!!! ولی خوب یجوری ادای وظیفه بود...
حسینی بودن سخته....خود امام حسین هممونو حسینی کنه....

ماروهم تو دعاهاتون فراموش نکنین....
یا علی...{-35-}

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد