ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

سلامی دوباره

سلاااااام به همه ی دوستای خوبم....


حال شما؟؟؟{-102-}خوب هستین؟؟؟؟؟بعد از مدتها من تونستم بالاخره بیام پست بذارم

دلم برای اینجا تنگ شده بود حساااابی....{-110-}


بریم ادامه مطلب تا من با همتون یه حال و احوال کنم من یه کوچولو بی معرفتی کردم میدونم.....حق با شماست اگه دلخور باشین....اما خوب از قدیم گفتن تا کفش های کسیو نپوشیدین راجب راه رفتنش قضاوت نکنین....من هم الان همون درخواستو دارم....نتونستم که بیام.....و الا هر از چند گاهی میومدم پست هاتونو میخوندم....{-117-}

این منم که حالا با کوله باری از حرف اومدم....خوش اومدم{-124-}


از خودم میگم دوستان.....به دلیل مشروط شدن در زیست امسال من در رشته ریاضی درس میخونم{-123-}...فکرشو میکردین من!!!!!!مشروط شم درسی رو؟؟؟؟؟{-112-}....البته علاقه خودمم ریاضی بود....دروغ نشه خیلی هم خوشحالم....

زود تند سریع انتخاب رشته هاتونو بگین وگرنه کفری میشم{-128-}

دوم اینکه من همچنان در مدرسه قبلی بسر میبرم و اون عده از بیست و پنج نفر که بامن تویه مدرسن خدارو شکر حالشون خوبه از قبیل

الهام و مهتاب:{-61-} حالشون خوبه و تجربی رفتن....مهتاب همچنان هم جک های بامزه شو تعریف میکنه {-80-}

الیا:خوبه سلام داره{-127-} ما دوتا هنوز هم اینجوریم....البته محض اطلاع کمتر شده{-143-}الیا هم ریاضیه....

پروفسور:دقیقا میز جلوی مائه و همچنان نمره بالای کلاس{-100-}این هم پروفسوره{-14-}....مغز متفکر...

افروز:ریاضی درس میخونه و خوبه....با ستاری سرو کله میزنه{-134-}{-134-}

کورشلی:خوبه بسلامتی...همچنان در نقش فندوق کلاس بسر میبره

نگار:الحمدلله خوبه و والیبالش پیشرفت کرده....اون هم ریاضی درس میخونه و میز پشتی منه....{-139-}یکم قاطی کرده...

مریم سادات:تجربیه....و حالش خوبه...خیلی نمیبینمش{-93-}

یه زهرا موند فقط رایت؟؟؟؟{-88-}این هم عجیــــــــــــــــب خرخون شده....{-100-}مدل موهای خورشیدیش عوض شده{-95-} تازه امسال هم اومده پیش ما....اون ته کلاس میشینه همشم نمره بالا میگیره....بچه خرخونه دیگه{-91-}


طاهریان هم پیش ماست ....طبق معمول از اون دیکته های معروفش میگیره و یه عالمه پاورپوینت ریخته سرمون....{-115-}بدبختمون کرده....

راستی این جمالی هم تازه اومده پیش ما امسال.....عروسی داداششم بود امسال خسیس خانم دست تو جیبش کرد یه شیرینی ناقابل داد...

خوووووب.....آخرین اخبار اطلاعاتیو دادم....حالا نوبت شماهاست...زود تند سریع بگین چخبراست؟؟؟؟؟{-106-}

نظرات 2 + ارسال نظر
رابین دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:47

سلام!!
چه جعتون جمعه...
فقط من واصلان جا موندیم!
خب من برعکس تو نمره ریاضیم لب مرز بود. ولی خو چون معدلم بالا بود قبول کردن برم ریاضی.
الانم اصن درس نمیخونم!!بیشتر نمره هام تک و ده ایناس!
باور نداری بیا نشونت بدم
الان بیشتر به همون فعالیت های فرهنگی وهنری مثل فیلم خارجی و آهنگ میپردازم!
تازه گیتارم بشون اضافه شده!!!!!!

و نقاشی هام!
مخصوصا اونایی که رو دستام میکشم...تازه بیشتر از قبل هم شده.
خب همین بود!
بای!

سلااااااام!
همه که پیش هم نیستیم...هفته ای یکی دوبار همو میبینیم...
به جمع مهندسین خوش اومدی
از نقاشیات عکس بگیر بذار ماهم پز بدیم بگیم یه دوست داریم دیپلم نقاشی داره
اتفاقا الیا هم گیتار میره حدودا چاهارماه یا پنج ماهه خوبهموسیقی دان هم شدین پس چه هنرمندا دور هم جمع شدن
منم نمره هام افتضاحه....حرص نخور همه همینیم...من اصلا نمیتونم درس بخونم

پروفسور سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:31

چی؟؟؟؟
تو نمره هات افتضاحه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این یعنی چی؟؟؟؟یعنی نیست؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد