ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ریحانا

بی کاری چقدر بده...

آدمو به چه کارایی میکشونه....

نمیدونم چرا این پستو میذارم...

ولی فقط بخاطرعاشق ریحانا..


نام اصلی : رابین ریحانا فنتی
نام مستعار : ری ری، ملکه کارائیبی، شاهزاده ی جدید پاپ
تولد : ۲۰ فوریه ۱۹۸۸
اصل/ملیت : سنت مایکل، باربادوس
سبک‌ها : پاپ، ریتم و بلوز

فعالیت (ها) : خواننده، مدل، ترانه نویس


ریحانا قسمتی از نام رابین ریانا فنتی (به انگلیسی : Robyn Rihanna Fenty) است که در ۲۰ فوریه سال ۱۹۸۸ (میلادی) در شهر سنت مایکل در کشور باربادوس در منطقه کارائیب متولد شد.

او دختری معمولی بود که دوران راهنمایی اش را در مدرسه سیصد و ده ساله کامبرمیر در باربادوس گذراند. در سال 2003 با کمک دو نفر از همکلاسی هایش یک نمایش موسیقی سه نفره را اجرا کرد. در سال 2004، او برنده ی مراسم دوشیزه ی زیبای کامبرمیر شد و نمایش کوتاهی اجرا کرد. او با اجرای آهنگ قهرمان از ماریا کری برنده ی جایزه ی نمایش استعدادهای مدرسه اش شد و شاید همین امر سبب ورود او به عرصه ی خوانندگی بود.

در 2003 پس از آنکه با دوستانش نمایش را اجرا کرد، دوستش او را به ایوان راجرز ، تهیه کننده موسیقی که برای مسافرت به همراه همسرش به باربادوس آمده بود معرفی کرد. او به کمک راجرز چند آهنگ را بازخوانی و ضبط کرد که به بسیاری از استدیو های آمریکایی فرستاده شد. این قطعات مورد قبول استدیوی دف جم واقع شد و مدیریت رپر دف جم، جی زی ، از او دعوت به همکاری کرد.

ریحانا، بزرگ‌ترین دختر خانواده‌است. پدرش رونالد فنتی، یک شهروند آفریقایی-ایرلندی، و مادرش مانیکا فنتی، اهل کشور گویان در آمریکای جنوبی است.

الهاماتی که از کارهای بیانسه ، آلیشیا کیدز ، و ماریا کری گرفته در کارهای اولیه اش در موسیقی بسیار آشکار است.

ریحانا و ماجرای کریس براون

موضوع ریحانا و کریس براون (Chris Brown ) موضوع عجیبیست. ریحانا که پس از رابطه عاطفی که با بازیگری به نام جاش هارنیت داشت بزودی با خواننده جوانی به نام کریس براون آشنا شد. کریس 19 سال سن داشت و همانند ریحانا در سبک R&B فعالیت داشت. هم سن و سال بودن آن دو سبب تحکیم رابطه آنها شد. ریحانا در مورد رابطه خود این چنین به مجله People  گفته بود : من و کریس به هم خیلی علاقه داریم. کریس خیلی شاداب و سرزنده هست و کاری می کنه که منم دوباره احساس جوان تر بود بکنم. اون باعث میشه من مثل یک تین ایجر احساس کنم. در ضمن باعث عاقلانه  تر رفتار کردن و فکر کردن منم میشه.

این دو شخص اخیرا با هم درگیری داشتند که منجر به جدائیشان از یکدیگر شد. این درگیری در اتوبانی در شهر لوس آنجلس رخ داد. در طی این درگیری کریس به شدت ریحانا را مضروب کرد. کریس براون به علت این درگیری به دادگاه رفت و محکوم به زندان و جریمه شد. او پس از مدتی از ریحانا معذرت خواهی کرده و طلب بخشش کرد.












نظرات 3 + ارسال نظر
S.S.T شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:10


موافقم..

robin شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:18

قبل از جاش هم با جاستین تیمبرلیک بود!
در ضمن این جریانش با کریس براون مال چهار سال پیشه...
عقب مونده!ی چی بگو که ندونم!

میدونم....راستش الآن خبر زیاد پیدا کردم....تو پست های بعدی میذارم.....
درضمن میدونم تو جلوتر میفهمی پس برا کسایی میذارم که نمیدونن

تینا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:33

از صداش خیلی خوشم میاد ولی اصلا خوشگل نیس!!! انلی گرل این د ورلد هم خیلی خوب اومده!!

خدایی آهنگ only girl ریحانا قشنگه
هرچند معنی نداره
چه عجب تینیا خانوووووم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد